Preču Pirkšanas – Pārdošanas Noteikumi INOVAT Online Lielveikalā

Spēkā no 01.01.2023.

1. Definīcijas

1.1. Noteikumi – Preču pirkšanas – pārdošanas noteikumi (distances līgums), kas nosaka prof.lv online lielveikalā veiktās attālinātās (distances) pirkšanas – pārdošanas kārtību, Pārdevēja un Pircēja pienākumus un tiesības, Pārdevēja piedāvāto Preču iegādes un apmaksas noteikumus, Preču piegādes un atpakaļ atdošanas procedūru, Pušu atbildību, kā arī citus ar Preču pirkšanu – pārdošanu saistītos jautājumus.
1.2. INOVAT – Pārdevēja online lielveikals (https://inovat.lv/) Darījuma noslēgšanai.
1.3. MK noteikumi – Ministru kabineta 2014. gada 20. maija noteikumi Nr. 255 “Noteikumi par distances līgumu”, kuri piemērojami, ja Pircējs kā Patērētājs izmanto inovat.lv online lielveikalu, lai iegādātos Pārdevēja piedāvātās Preces.
1.4. Darījums – līgums starp Pircēju un Pārdevēju par Preces pirkumu, kas noslēgts neklātienē, izmantojot distances saziņas līdzekļus.
1.5. Pārdevējs – sabiedrība ar ierobežotu atbildību “SIA INOVAT”, reģistrācijas numurs 40203428494, adrese: Stirnu iela 49-52, Rīga, LV-1084, Latvija, tālrunis: +371 27995899, e-pasts: info@inovat.lv.
1.6. Pircējs – 18 gadu vecumu sasniegusi fiziska persona, vai fiziska persona, kura veic saimniecisku darbību, vai juridiska persona, kas slēdz Darījumu, pamatojoties uz Noteikumiem. Preces saņemšanas brīdī Pircējam ir jāuzrāda Pārdevējam e-pastā vai telefon
ā saņemts apstiprinājums, kas apliecina, ka Prece ir sagatavota izsniegšanai, un/vai jāuzrāda Pasūtījuma numurs.
1.7. Puses
Pircējs un Pārdevējs kopā.
1.8. Profils
Pircēja izveidots lietotāja profils Darījuma veikšanai inovat.lv interneta veikalā, kurā tiek saglabāta Pircēja noslēgto Darījumu vēsture, ieskaitot informāciju par veiktajiem pasūtījumiem, kontaktinformācija, piegādes adrese un cita Pircēja ievadīta/norādītā informācija/dati.
1.9. Pat
ērētājs Pircējs – fiziskā persona, kas izsaka vēlēšanos iegādāties, iegādājas vai varētu iegādāties vai izmantot Preci un Piegādes pakalpojumu nolūkam, kurš nav saistīts ar fiziskās personas saimniecisko vai profesionālo darbību.
1.10. Prece
prece, ko Pārdevējs piedāvā pārdošanai inovat.lv interneta veikalā par Pārdevēja noteikto cenu. Preces cenas inovat.lv interneta veikalā tiek norādītas eiro (EUR) ar pievienotās vērtības nodokli (PVN). Norādītās cenas par Precēm neietver Piegādes pakalpojuma izmaksas. Preču saņemšana Pārdevēja klientu apkalpošanas centrā noliktavā, ir bezmaksas.
1.11. Pieg
ādes pakalpojums pakalpojums, kura rezultātā tiesības uz Preci tiek nodotas Pircējam uz viņa paša rēķina, un ko Pārdevējs piedāvā Pircējam inovat.lv interneta veikalā par Pārdevēja noteiktām cenām.
1.12. Pas
ūtījums Pircēja izteikts piedāvājums no Pārdevēja iegādāties Preci un Piegādes pakalpojumu Pircēja noteiktā apjomā.
1.13. Iepirkumu grozs
Pircēja pirkšanai izvēlēto Preču un Piegādes pakalpojumu saraksts inovat.lv interneta veikalā.
1.14. Pas
ūtījuma numurs numurs, kurš tiek piešķirts Pircēja Pasūtījumam.

2. Noteikumu priekšmets

2.1. Pārdevējs inovat.lv interneta veikalā pārdod, un Pircējs no Pārdevēja pērk Preces un pasūta Piegādes pakalpojumus par Pārdevēja noteiktajām cenām. Par Preču un Piegādes pakalpojumu klāstu un daudzumu Puses individuāli vienojas, ikreiz tās/tos pērkot/pārdodot, atstājot Pārdevējam tiesību noteikt konkrētas Preces minimālu un/vai maksimālu daudzumu vienā Pasūtījumā.
2.2. Dar
ījums ir noslēgts, tiklīdz Pircējs ir veicis Pasūtījumu un veicis Pasūtījuma apmaksu šo Noteikumu 4. sadaļā noteiktajā kārtībā.
2.3. P
ēc maksājuma veikšanas un pēc Preces nodošanas Pircējam, Pircējs ir Preces īpašnieks. Atbildība par Preces nejaušas bojāejas vai sabojāšanās risku pāriet Pircējam, kad Pircējs vai trešā persona, kuru norādījis Pircējs, ir saņēmis Preces.
2.4. P
ārdevējs nav atbildīgs par sekām, kas var iestāties Pircējam, ja Pircējs nodevis trešajai personai savu inovat.lv interneta veikalā paroli un/vai Pasūtījuma numuru un/vai apstiprinājumu par to, ka Pasūtījums ir sagatavots izsniegšanai.

3. Reģistrācija inovat.lv interneta veikalā, Preces pasūtīšana un Darījuma noslēgšana

3.1. Lai izveidotu Profilu un reģistrētos inovat.lv interneta veikalā:
3.1.1. Pirc
ējs – fiziska persona, arī saimnieciskās darbības veicējs, norāda savu vārdu, uzvārdu, e-pasta adresi un telefona numuru;
3.1.2. Pirc
ējs – juridiska persona, norāda juridiskās personas pārstāvja vārdu, uzvārdu, juridiskās personas nosaukumu (firmu), reģistrācijas numuru, PVN reģistrācijas numuru, e-pasta adresi un telefona numuru.
3.2. Re
ģistrāciju ir iespējams pabeigt vienīgi tādā gadījumā, kad Pircējs ir iepazinies un sniedzis savu piekrišanu Noteikumiem un Privātuma politikai kā arī sniedzis savu piekrišanu datu apstrādei, veicot atzīmes attiecīgajos laukumos.
3.3. P
ēc reģistrācijas pabeigšanas Pircējs uz savu norādīto e-pasta adresi saņem Pārdevēja nosūtītu apstiprinājumu par Profila izveidošanu.
3.4. Dar
ījums uzskatāms par noslēgtu brīdī, kad Pircējs:
3.4.1. no inovat.lv interneta veikal
ā piedāvātajām Precēm un Piegādes pakalpojumiem ir izvēlējies sev nepieciešamos un pievienojis tos Iepirkumu grozam;
3.4.2. papildus re
ģistrācijas laikā iesniegtajai informācijai ir norādījis piegādes adresi (ja nepieciešama piegāde);
3.4.3. ir sniedzis piekrišanu personas datu apstr
ādei;
3.4.4. ir apliecin
ājis, ka ir iepazinies ar Noteikumiem un Privātuma politiku.
3.5. Pirc
ējs var sazināties ar Pārdevēju telefoniski ar lūgumu izveidot piedāvājumu Pircēja norādītajām Precēm.
3.6. P
ārdevējs izveido piedāvājumu un informē Pircēju telefoniski vai nosūtot e-pastu. Pēc apstiprinājuma saņemšanas no Pircēja (telefoniski vai e-pasta), Pārdevējs uz Pircēja e-pastu nosūta rēķinu piedāvājuma apmaksai (rēķins nesatur rekvizītu paraksts). Rēķins pamatots ar noslēgto Darījumu.
3.7. P
ēc Pasūtījuma veikšanas, Prece izņēmuma gadījumos var vairs nebūt Pārdevējam pieejama objektīvu iemeslu dēļ. Šādā gadījumā Pārdevējs apņemas atmaksāt Pircējam visas summas, kuras Pircējs samaksājis, lai izvēlēto Preci saņemtu. Atmaksāšana tiek veikta, izmantojot tādu pašu maksāšanas veidu, kādu Pircējs izmantoja sākotnējam Darījumam, un Darījuma summa vai tās daļa tiek atmaksāta uz to pašu kontu, no kura tā tika iemaksāta. Pārdevējs par radušos situāciju Pircēju informē, nosūtot e-pastu.
3.8. P
ēc Pasūtījuma apstiprināšanas no Pārdevēja puses, Preces cena var mainīties tikai izņēmuma gadījumos, kad to ir ietekmējusi informācijas sistēmas kļūda, vai kāda cita acīmredzama kļūda (tehniska vai neuzmanības), kuru labojot Preces cena mainās objektīvu iemeslu dēļ (no Pārdevēja neatkarīgu iemeslu dēļ). Ja šādā gadījumā Pircējs vairs nevēlas Preci iegādāties (nepiekrīt iegādāties Preci par jauno cenu), Pircējs var atcelt pasūtījumu divu darba dienu laikā par to informējot Pārdevēju, izmantojot inovat.lv interneta veikalā vietnē norādīto kontaktinformāciju. Pēc Pasūtījuma anulēšanas šajā punktā noteiktajā kārtībā Pārdevējs apņemas atmaksāt Pircējam visas summas, kuras Pircējs samaksājis par anulēto Pasūtījumu.

4. Norēķini

4.1. Pircējs, kas veic Pasūtījumu inovat.lv interneta veikalā, par Preci norēķinās vienā no šādiem veidiem:
4.1.1. tie
šsaistē ar bankas pārskaitījumu vai norēķinu karti;
4.1.2. ar bankas p
ārskaitījumu, pamatojoties uz saņemto rēķinu. Rēķins nesatur rekvizītu paraksts un ir pamatots ar Darījumu;
4.1.3. skaidr
ā naudā vai ar norēķinu karti Preces saņemšanas laikā Pārdevēja klientu apkalpošanas centrā. Pasūtījums šādā gadījumā tiek sakomplektēts tikai pēc apmaksas saņemšanas, un Pircējs apzinās, ka kāda no Precēm līdz apmaksai var nebūt pieejama.
4.2. Pirc
ējs – juridiska persona, kas ir PVN maksātājs, par Preci norēķinās tikai ar bankas pārskaitījumu, pamatojoties uz saņemto rēķinu.
4.3. Maks
ājot ar bankas pārskaitījumu, e-pastā saņemtais rēķins ir jāapmaksā piecu darba dienu laikā pēc tā nosūtīšanas.
4.4. R
ēķins ar tajā norādītajām cenām ir spēkā līdz rēķinā norādītā samaksas termiņa beigām.
4.5. Veicot maks
ājumu ar bankas pārskaitījumu, Pircējam bankas pārskaitījuma maksājuma mērķa sadaļā jānorāda Pasūtījuma numurs.
4.6. Pirc
ējs, kas veic Pasūtījumu telefoniski vai e-pastā, par Precēm norēķinās vienā no šādiem veidiem:
4.6.1. ar bankas p
ārskaitījumu, pamatojoties uz saņemto rēķinu;
4.6.2. Pus
ēm pieņemamā apmaksas veidā Preces saņemšanas vietā pie Pārdevēja, pamatojoties uz saņemto rēķinu.
4.7. Visi nor
ēķini veicami eiro (EUR) valūtā.
4.8. Par jebk
ādām izmaksām, kas saistītas ar Pasūtījuma izpildi un kas jāapmaksā Pircējam, Pārdevējs informē Pircēju. Pasūtījums tiek izpildīts tikai pēc nepārprotamas Pircēja piekrišanas veikt nepieciešami izmaksu apmaksu.
4.9. Ja starp Pus
ēm ir noslēgts pēcapmaksas pirkuma līgums, tad Pircējs veic pasūtītu Preču apmaksu pēc Preces saņemšanas un pavadzīmes parakstīšanas termiņā, kas noteikts attiecīgajā pēcapmaksas pirkuma līgumā.

5. Preces piegāde

5.1. Pircējam ir iespēja izvēlēties Preci saņemt šādos veidos:


5.1.2. ar pieg
ādi, kas tiek saskaņota Pasūtījuma noformēšanas laikā. Prece tiek piegādāta uz Pircēja norādīto adresi līdz ārdurvīm. Pircējam ir jānodrošina Preces pieņemšana un izkraušana. Preces ienešana telpās un uznešana netiek nodrošināta. Par piegādi Pārdevējs aprēķina atsevišķu samaksu, saskaņā ar Pārdevēja norādīto likmi inovat.lv interneta veikalā, ko Pārdevējam ir tiesības laiku pa laikam vienpusēji mainīt;
5.1.3. k
ādā no Pircēja izvēlētiem Omniva pakomātiem Latvijā. Pie katras Preces ir norādīts, vai to ir iespējams saņemt ar Omniva pakomātu. Pasūtījuma noformēšanas laikā Pircējs izvēlas konkrēto Omniva pakomātu (adresi) uz kuru vēlas saņemt Preci, par ko tiek piemērota attiecīga samaksa, ievērojot Omniva noteikto cenrādi, kas tiek norādīta arī inovat.lv interneta veikalā.
5.2. Pirc
ējam, kurš izvēlas Preci saņemt pats, jāierodas Pārdevēja klientu apkalpošanas centrā piecu darba dienu laikā pēc Pārdevēja nosūtītā apstiprinājuma, ka Pasūtījums ir sakomplektēts un sagatavots izsniegšanai, saņemšanas. Pirms Preces saņemšanas Pārdevēja klientu apkalpošanas centrā, Pircējam ir jāuzrāda Pārdevējam apstiprinājuma informācija un jānosauc/jāuzrāda Pasūtījuma numurs.
5.3. Ja Prece netika sa
ņemta 5.2. punktā norādītajā termiņā, Pārdevējs sazinās ar Pircēju, lai precizētu Preces saņemšanas datumu.
5.4. Preces neiz
ņemšanas gadījumā Darījums tiek uzskatīts par atceltu ar 16. dienu, skaitot no apstiprinājuma, ka Pasūtījums sakomplektēts un sagatavots izsniegšanai (5.2. punkts) nosūtīšanas dienas, un Pārdevējs veic Pircēja samaksātās naudas summas atgriešanu, izmantojot tādu pašu maksāšanas veidu, kādu Pircējs izmantoja sākotnējam Darījumam, ja vien Pircējs nav skaidri paudis piekrišanu to darīt citādi.
5.5. Ja Pirc
ējs ir izvēlējies saņemt Preci ar piegādi uz Pircēja norādīto adresi, tad piegāde tiek realizēta pēc apstiprinājuma, ka Pasūtījums ir sagatavots piegādei, saņemšanas.
5.6. S
ūtījums no Omniva pakomāta jāizņem septiņu kalendāro dienu laikā pēc tam, kad Omniva telefoniski un e-pastā ir informējis Pircēju, ka Preci var saņemt. Ja Pircējs preci noteiktā termiņā neizņem, tā tiek nogādāta atpakaļ Pārdevējam.
5.7. Preces sa
ņemšanas brīdī Pircējam ir pienākums pārbaudīt Preces iepakojumu, daudzumu, kvalitāti (redzamos bojājumus), sortimentu, piederumus un komplektāciju.
5.8. Konstat
ējot Preces iepakojuma bojājumu, Preces daudzuma, kvalitātes, sortimenta, piederumu un komplektācijas neatbilstību, Pircējam ir tiesības Preci nepieņemt. Šajā gadījumā tiek parakstīts akts par preces nepieņemšanu.
5.9. Pie
ņemot Preci, Pircējs paraksta pavadzīmi, tādejādi apliecinot, ka Prece nodota atbilstošā iepakojumā, Preces daudzums, kvalitāte, sortiments, piederumi un komplektācija atbilst Pasūtījumam un Darījuma noteikumiem.
5.10. Gad
ījumā, ja Pārdevējs ir piegādājis Preci Pušu noteiktajā laikā, bet Pircējs atsakās Preces pieņemt, vai nav sastopams piegādes vietā, tad atkārtota Preces piegāde ir iespējama tikai pēc Piegādes pakalpojuma atkārtotas apmaksas.

6. Preces kvalitāte

6.1. Pārdevējs apstiprina, ka Preces kvalitāte atbilst Latvijas Republikas normatīvo aktu prasībām.
6.2. Pat
ērētājs ir tiesīgs pieteikt prasījumu Pārdevējam par Preces vai Piegādes pakalpojuma neatbilstību Darījuma noteikumiem divu gadu laikā no Preces iegādes vai Piegādes pakalpojuma saņemšanas dienas (garantija). Patērētājs iesniedz prasījuma pieteikumu Pārdevējam divu mēnešu laikā no dienas, kad atklājis Preces vai Piegādes pakalpojuma neatbilstību Darījuma noteikumiem. Par Preces iegādes dienu uzskatāma diena, kad Pārdevējs nodevis un Patērētājs pieņēmis attiecīgo Preci (5.8. punkts).
6.3. Ja Preci ieg
ādājas Pircējas – juridiska persona, vai fiziska persona, kura veic saimniecisko darbību, un Preci pērk ar mērķi lietot to saimnieciskajā darbībā, un Precei nav aizlieguma to izmantot saimnieciskai vai profesionālai darbībai, tad Pārdevējs nosaka sešu mēnešus garantiju no Preces piegādes datuma. Šis noteikums nesamazina Preces ražotāja noteikto garantijas termiņu, kuru pēc sešiem mēnešiem nodrošina Preces ražotāja vai izplatītāja autorizētais servisa centrs. Juridiska persona vai fiziska persona – saimnieciskās darbības veicējs, var pieteikt garantijas prasījumu četru nedēļu laikā no dienas, kad atklājis Preces defektu vai bojājumu.
6.4. Precei var tikt noteikta ra
žotāja garantija, kas var būt garāka nekā norādīts Noteikumos. Izmantojot ražotāja nodrošināto garantiju, jāievēro Pārdevēja garantijas noteikumi, kā arī ražotāja definētie garantijas spēkā esamības un izmantošanas nosacījumi.
6.5. Preces kvalit
ātes, atbilstības un atgriešanas nosacījumi ir regulēti atsevišķos Pārdevēja garantijas noteikumos (skatīt Atmaksa & Atgriešana). Ar Pārdevēja garantijas noteikumiem Pircējs var iepazīties Pārdevēja klientu apkalpošanas centrā pie informācijas dēļa un/vai tīmekļa vietnē: https://inovat.lv/.

7. Patērētāja atteikuma tiesības

7.1. Pircējam kā Patērētājam ir tiesības atteikties no noslēgtā Darījuma 14 (četrpadsmit) dienu laikā no Preču piegādes (saņemšanas) datuma, izņemot MK noteikumos minētos gadījumus.
7.2. Atteikuma ties
ību izmantošanas termiņu skaita:
7.2.1. Pieg
ādes pakalpojuma sniegšanas gadījumā no Darījuma noslēgšanas dienas;
7.2.2. Prece ieg
ādes gadījumā no dienas, kad Patērētājs vai trešā persona, kuru norādījis Patērētājs, ir ieguvusi Preci savā valdījumā (neattiecās uz pārvadātājiem);
7.2.3. Gad
ījumā, ja Patērētājs vienā Pasūtījumā ir pasūtījis vairākas Preces, kuras piegādā atsevišķi no dienas, kad Patērētājs vai trešā persona, kuru norādījis Patērētājs, ir ieguvusi valdījumā pēdējo Preci (neattiecās uz pārvadātājiem);
7.2.4. Gad
ījumā, ja tiek piegādāta Prece, kas sastāv no vairākām partijām vai daļām no dienas, kad Patērētājs vai trešā persona, kuru norādījis Patērētājs, ir ieguvusi valdījumā preces pēdējo partiju vai daļu (neattiecās uz pārvadātājiem).
7.3. Pirc
ējs kā Patērētājs paziņo Pārdevējam par Darījuma atsaukšanu un iesniedz Pārdevējam atteikuma iesniegumu. Atteikuma iesniegums var būt sagatavots brīvā formā. Atteikuma iesniegums kopā ar Darījuma grāmatvedības attaisnojuma dokumenta kopiju Pārdevējam ir jānosūta vienā no šādiem veidiem:
7.3.1. uz P
ārdevēja e-pastu: info@inovat.lv, ja tas parakstīts ar drošu elektronisko parakstu;
7.3.2. uz P
ārdevēja juridisko adresi; vai
7.3.3. iesniedzot P
ārdevēja klientu apkalpošanas centrā.
7.4. Pat
ērētājs ne vēlāk kā 14 (četrpadsmit) dienu laikā no iesnieguma Pārdevējam par savu lēmumu par Preces atgriešanu, vai atkāpšanos no Darījuma (7.3. punkts) iesniegšanas dienas, atgriež vai nodod Preces Pārdevējam klientu apkalpošanas centrā. Termiņš tiek uzskatīts par ievērotu, ja Patērētājs Preces ir izsūtījis pirms 14 (četrpadsmit) dienu termiņa beigām.
7.5. Pat
ērētājs, atceļot Darījumu, sedz tiešās Preču atgriešanas izmaksas saskaņā ar MK noteikumu 19. punktu.
7.6. Saska
ņā ar MK noteikumiem Patērētājs nevar izmantot atteikuma tiesības, ja:
7.6.1. Prece tiek izgatavota p
ēc Patērētāja norādījumiem vai Prece ir nepārprotami personalizēta;
7.6.2. Prece
ātri bojājas vai tai drīz beidzas derīguma termiņš;
7.6.3. Pat
ērētājs ir atvēris iepakojumu Precei, kuru veselības un higiēnas apsvērumu dēļ nevar atdot atpakaļ;
7.6.4. Prece t
ās īpašību dēļ pēc piegādes ir neatgriezeniski sajaukusies ar citām lietām;
7.6.5. Pat
ērētājs ir pieprasījis Pārdevējam ierasties un veikt steidzamus remontdarbus vai tehniskās apkopes darbus. Ja Pārdevējs, ierodoties pie Patērētāja, sniedz papildu pakalpojumu vai piegādā preces, kas nav nepieciešamās rezerves daļas, lai veiktu remontdarbus vai tehniskās apkopes darbus, atteikuma tiesības ir piemērojamas minētajiem papildu pakalpojumiem vai precēm.

Patērētāja atteikuma formu atradīsiet šeit.

8. Preces apmaiņa un atgriešana

8.1. Preces tiek apmainītas un/vai atdotas atpakaļ Pārdevēja klientu apkalpošanas centrā.
8.2. Pat
ērētājam, kurš atdevis atpakaļ Preces, tiek atmaksāta visa par Preci samaksātā nauda. Saņemot Preces un izvērtējot to kvalitāti, Pārdevējs atmaksā naudu par Precēm ne vēlāk kā 14 (četrpadsmit) dienu laikā no dienas, kad Pārdevējs tika informēts par Patērētāja lēmumu atteikties no Darījuma. Atmaksāšana tiek veikta, izmantojot tādu pašu maksāšanas veidu, kādu Patērētājs izmantoja sākotnējam Darījumam, ja vien Patērētājs nav skaidri paudis piekrišanu to darīt citādi. Ja Patērētājs nav skaidri paudis iepriekš minēto piekrišanu par maksāšanas veidu, tad Darījuma summa vai tās daļa vienmēr tiek atmaksāta uz to pašu kontu, no kura tā tika iemaksāta.
8.3. P
ārdevējs var aizturēt atmaksu līdz brīdim, kad būs saņēmis Preces atpakaļ vai kad Patērētājs būs iesniedzis apliecinājumu par to, ka Preces ir nosūtītas atpakaļ, atkarībā no tā, kura darbība tiek izpildīta agrāk.
8.4. Atpaka
ļ nododamajai Precei jābūt nesabojātai, nezaudējušai preces izskatu (nesabojātas etiķetes, aizsargplēves u.tml.), kā arī tā nedrīkst būt lietota. Atpakaļ atdodamajai Precei jābūt kārtīgā, nebojātā oriģinālajā iepakojumā (ar instrukciju un garantijas talonu, ja tie tika piegādāti ar Preci) tādā pašā sastāvā, kādā Pircējs to bija iegādājies.
8.5. Atgrie
žot Preci, ir jāiesniedz attiecīgās pavadzīmes oriģināls.
8.6. Pirc
ējiem – juridiskām personām, vai fiziskām personām, kuras veic saimniecisko darbību, nav piemērojami MK noteikumi, un tām nav atteikuma tiesību.
8.7. Pirc
ējs – juridiska persona vai fiziska persona, kura veic saimniecisko darbību, ir tiesīgs atdot Preci atpakaļ Pārdevējam tad, ja tā neatbilst Pārdevēja sniegtajai informācijai par Preci vai tai atklājas apslēpti trūkumi.

9. Force majore

9.1. Puse, kas nespēj pilnībā vai daļēji izpildīt savas saistības nepārvaramas varas (force majore) dēļ, ko Puses nevar kontrolēt, septiņu dienu laikā par to paziņo otrai Pusei un tai pierāda, ka ir notikuši nepārvaramas varas apstākļi un ir veikti visi pamatotie pasākumi, lai Darījums tiktu izpildīts. Nepārvaramas varas, kas ilgst vairāk nekā trī) mēnešus, gadījumā jebkurai Pusei ir tiesības vienpusēji izbeigt Darījuma izpildi, neatlīdzinot otrai Pusei radītos zaudējumus.
10. Piem
ērojamais likums un strīdus izšķiršana
10.1. Visus jaut
ājumus, kas nav atrunāti Noteikumos un/vai nav apspriesti Darījuma noslēgšanas laikā, Puses risina saskaņā ar Latvijas Republikā spēkā esošajiem normatīvajiem aktiem.
10.2. Visus str
īdus un domstarpības starp Pārdevēju un Patērētāju par Darījuma izpildi un/vai realizēšanu, kā arī visus jautājumus par Darījuma esamību, spēkā esamību vai izbeigšanu un/vai preču kvalitāti vai citiem trūkumiem, Puses izšķir saskaņā ar MK noteikumos un/vai Patērētāju tiesību aizsardzības likumā noteikto kārtību.
10.3. Pat
ērētājam, kurš uzskata, ka Pārdevējs ir pārkāpis tā tiesības vai likumīgās intereses saistībā ar Darījuma izpildi (distances patērētāja līgumu), vispirms rakstiski jāvēršas pie Pārdevēja, izmantojot kontaktinformāciju, kas norādīta Noteikumu Definīcijās, un jānorāda savas prasības, izņemot gadījumu, kad Patērētājs vērsies tiesā.
10.4. Pat
ērētājs tiesīgs izmantot ārpustiesas strīda risināšanas iespēju: ptac.gov.lv/lv/content/stridu-risinasanas-process, https://www.ptac.gov.lv/lv/arpustiesas-pateretaju-stridu-risinataju-datubaze.
10.5. Pat
ērētājs ir tiesīgs iesniegt sūdzību, arī izmantojot strīdu izšķiršanu tiešsaistē: ec.europa.eu/consumers/odr.
10.6. Ja Pat
ērētājs nepiekrīt Pārdevēja lēmumam, tas var vērsties Patērētāju tiesību aizsardzības centrā Patērētāju tiesību aizsardzības likumā noteiktajā kārtībā.
10.7. Visi str
īdi un domstarpības starp Pārdevēju un Pircēju – juridisku personu, vai fizisku personu, kura veica saimniecisko darbību, par Darījuma izpildi un/vai realizēšanu, kā arī visi jautājumi par Darījuma esamību, spēkā esamību vai izbeigšanu un/vai preču kvalitāti vai citiem trūkumiem tiek risināti sarunu ceļā. Ja Puses nespēj domstarpības izšķirt sarunu ceļā, attiecīgais strīds tiek iesniegts Latvijas Republikas tiesā saskaņā ar Latvijas Republikas normatīvajiem aktiem.
10.8. Domstarp
ību gadījumā jāievēro Noteikumi, kas ir spēkā Darījuma noslēgšanas brīdī.
10.9. Ja k
āds no Noteikumu punktiem tiek atzīts par nelikumīgu, spēkā neesošu vai nepiemērojamu, pārējie Noteikumu nosacījumi paliek spēkā un piemērojami pilnā apmērā.

11. Personas datu aizsardzība

11.1. inovat.lv interneta veikalā tiek glabāti tikai reģistrācijas laikā iesniegtie Pircēja personas dati, pārējie personas dati, ja tādi tika iesniegti, tiek glabāti atsevišķi Pārdevēja elektroniskajā grāmatvedības sistēmā. 11.2. Puses apņemas Darījuma izpildes laikā iegūtos personas datus apstrādāt tikai Darījuma mērķiem. Apstrādājot personas datus, Puses ievēro Latvijas Republikas tiesību aktu prasības. Apstrādājot personas datus, Pusēm nav tiesību nodot šādus datus ārpus Eiropas Savienības vai Eiropas Ekonomikas zonas.
11.3. Personas datu aizsardz
ības jautājumi ir regulēti atsevišķā Privātuma politikā (skatīt Privātuma politika). Ar Pārdevēja Privātuma politiku Pircējs var iepazīties Pārdevēja klientu apkalpošanas centrā pie informācijas dēļa un/vai tīmekļa vietnē: https://inovat.lv/.

12. Nobeiguma noteikumi

12.1. Pircējs, noslēdzot Darījumu, apliecina, ka ar Noteikumiem ir iepazinies un tiem piekrīt.
12.2. P
ārdevējs patur tiesības vienpusēji:
12.2.1. main
īt Noteikumus un nosacījumus, atsevišķi neinformējot Pircēju par šo darbību veikšanu. Darījumu regulē Noteikumi, kuru redakcija bija spēkā Darījuma noslēgšanas brīdī;
12.2.2. izbeigt Dar
ījumu un atteikt turpmāku sadarbību/turpmākus Darījumus un/vai Pasūtījumus, ja Pircējs neievēro šo Noteikumus.
12.3. P
ārdevējs nav atbildīgs par jebkādiem zaudējumiem, kas Pircējam var rasties šo Noteikumu pārkāpšanas rezultātā.
12.4. Visus pazi
ņojumus, vēstules un citus dokumentus Puses viena otrai sūta elektroniski ar drošo elektronisko parakstu, un tiek uzskatīts, ka adresāts tos ir saņēmis divu darbdienu laikā pēc tā nosūtīšanas, vai ierakstīta sūtījuma veidā uz Pušu norādītajām adresēm, un tiek uzskatīts, ka adresātam par tiem ir paziņots septītajā dienā pēc to nodošanas pastā. Ja Puse maina savu adresi, citus rekvizītus vai pārstāvjus, tai par to jāpaziņo otrai Pusei piecu darba dienu laikā.
12.5. inovat.lv interneta veikal
ā izvietotajiem Preču attēliem ir ilustratīva nozīme. Pārdevējs nevar garantēt, ka Pircēja ierīces ekrāns precīzi atspoguļos Preču krāsas. Pircējs saprot, ka Preces var nebūtiski atšķirties no to attēliem.

Scroll To Top
Close
Close
Veikals
0 Vēlmju saraksts
Sākums
0 Grozs
Sidebar